ne-am mutat pe : www.metin2allstars.com !!!
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Model de Postare !

Go down 
AuthorMessage
[GA]RealxX
Admin
avatar

Mesaje : 26
Data de inscriere : 2011-12-29
Localizare : Orastie

PostSubject: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 1:19 am

Nume(Joc) :
Tara de Origine (Joc) :
Detali despre (Joc)


ATENTIE !!! nu aveti voie sa postati Metin2 ! cine va posta va primi ban
Back to top Go down
View user profile http://metin2dear.forumz.ro
LordOfPain

avatar

Mesaje : 105
Data de inscriere : 2011-12-29

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 1:37 am

Nume(Joc) :Counter Strike 1.6
Tara de Origine (Joc) :
Detali despre (Joc) : Counter-Strike (pronunțat [ˈkaʊntəˌstɹaɪk]) este un mod al cunoscutului joc video Half-Life ce face parte din clasa jocurilor First-Person Shooter (FPS) tactic, abreviat "CS", realizat de Minh Le și Jess Cliffe. Acest mod a fost dezvoltat într-o serie de variante de la lansarea originală, ce conține în prezent Counter-Strike Condition Zero, Counter-Strike Source și Counter-Strike pentru platformaXBox. Ultima versiune a acestui joc, Counter-Strike Source este bazată pe motorul Source dezvoltat pentru Half-Life 2 de către Valve Corporation.
Semne ale influenței majore pe care Counter-Strike o exercită pot fi văzute în apariția unor mod-uri pentru jocuri ca Quake III Arena,Unreal Tournament și alte FPS-uri ca Global Operations, America's Army, Call of Duty, True Combat Elite și multe altele.
Din luna mai a anului 2006 până în prezent Counter-Strike este cel mai jucat FPS din lume. În anul 2002 erau peste 30.000 de servere populate pe Internet pentru Counter-Strike, al doilea fiind Unreal Tournament cu aproximativ 9.800 de servere. În 2004 statisticile GameSpy arătau că peste 85.000 de utilizatori jucau simultan Counter-Strike, iar în 2006, Steam arată cu regularitate că 200.000 de utilizatori joacă Counter-Strike.
GAMEPLAY
În Counter-Strike jucătorii trebuie să aleagă între teroriști si forțele speciale anti-tero, fiecare opoziție având 4 tipuri de jucători diferiți.
Fiecare jucator primește inițial o sumă de bani setată de administratorul server-ului, cu care poate cumpără echipamente. Ei primesc inițial un pistol (Heckler & Koch USP 45 pentru anti-tero si Glock 18c pentru teroriști)
La începutul rundei, jucătorii nu se pot deplasa sau trage pentru cateva secunde, în acest timp ei pot cumpără armament și echipamente.
Echipele sunt puse la poziții diferite, de multe ori baze sunt plasate la capetele opuse ale hărții.
Membri echipei primesc bonusuri în bani dacă ucid un membru oponent, dacă salvează un ostatic, dacă membrul este terorist și plasează o bombă sau dacă membrul este anti-tero și dezamorsează bomba. De asemenea el primește la următoarea rundă mai mulți bani dacă echipa respectivă câștigă.
Jucătorii uciși în luptă intră în mod de spectator unde pot "zbura" liberi dar nu pot comunica cu cei vii (excepție dacă acest lucru este setat de administrator în consolă). La începutul rundei următoare, ei primesc din nou echipamentul inițial.
Obiectivele ambelor echipe diferă de tipul de hartă ales.
Tabela de scor arată scorul echipelor conform statisticilor pentru fiecare jucător numele, scorul (câți jucători a ucis), deaths (de câte ori a murit) și ping-ul (sau LAG-ul în milisecunde). Tabela de scor indică de asemenea și dacă un jucător este mort, VIP, sau ține bomba, deși echipa opusă nu poate vedea decât dacă jucătorul este mort.
REALISM
Deși Counter-Strike este menit a fi mai realistic decât FPS-urile futuristice ca și Quake III Arena și Unreal Tournament, el păstrează rapiditatea și simplitatea acțiunii pierzând calitatea detaliilor. Pentru a ucide un jucător nu sunt necesare decat câteva lovituri, iar loviturile nu au impact asupra abilității de a fugi și a sări, permițând unui jucător să fie rănit dar să se comporte la fel ca unul care nu este rănit.
LISTA TIPURILOR DE JOC
Oficiale
Hostage Rescue (Salvarea ostaticilor) - Trupele anti-tero trebuie să salveze ostaticii pentru a câștiga, iar teroriști sa îi împiedice.
Bomb Defusal (Dezamorsarea bombei) - Un terorist ales la întâmplare primește o bombă, el o poate planta la una din zonele cheie ale hărții. După ce planteaza bomba ea se va detona automat după câteva secunde. Dacă trupele anti-tero ajung la timp și o dezamorseaza ei câștigă iar dacă nu teroriști câștiga.
Assasination (Asasinare) - Un membru anti-tero este ales la întâmplare pentru a deveni VIP, acesta nu poate cumpară nimic, are decât un pistol și are armura mai mare decât orice jucător. Trupele anti-tero trebuie să protejeze VIP-ul și să-l ducă teafăr la un punct de siguranța (cel mai folosit este elicopterul), iar teroriști trebuie să ucidă VIP-ul.
Neoficiale
Nu exista o lista exacta de tipuri de jocuri neoficiale din cauza că oricine ar putea inventa un nou tip de joc sau încalcă regulile unui tip de joc neoficial.
Fight Yard (Curtea de război) - Aici membrii echipelor trebuie să se lupte folosind obiectele din jur ca acoperire. De obicei aceste hărți nu au zonă de cumpărat echipament dar armele se găsesc prin jur.
Sniper War (Războiul lunetiștilor) Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind arme cu lunetă. De obicei aceste hărți includ și turnuri de tragere, iar armele se găsesc prin jur.
Combat Skill (Îndemânare de război) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind armele din jur, sau cumpărate (dacă este inclusă zona pentru cumpărare în hartă) și obiectele ca acoperire.
Knife Arena (Arena cuțitelor) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind doar cuțite.
Grenade War (Razboiul grenadelor) - Membrii echipelor trebuie să ucidă echipa adversă folosind doar grenade.
Gun Game (Jocul armelor) - Membrii echipelor ucid membrii adverși pentru a se avansa la un nivel superior. Cu cât nivelul jucătorului este mai mare cu atât primește arme mai bune decât cele precedente.
Zombie Maps (Harțile cu zombie) - Aici toți membrii echipei sunt zombie, ei trebuie să atace ceilalti membri ai echipei adverse doar cu un cuțit pentru a-i trece de partea lor.
Death Match (Meciul morții) - Aici jucătorii trebuie să se ucidă între ei fără echipe, iar ultimul rămas câștigă.
Surf - Aici jucatorii trebuie sa surfeze pe niste "pante", sa gaseasca arme si sa se ucida. In general, in astfel de harti, daca un om cade jos de tot ajunge intr-o "inchisoare", care poate fi deschisa prin mai multe butoane apasate.
Respawn (Reînviere) - Aici jucătorii îți pot alege orice arme vor ei (un set de arme; ex: Desert Eagle ți M4A1). Ei, când mor, nu trebuie să aștepte să moară toată lumea, ci, pur și simplu, reînvie.
CULTURA Counter Strike 1.6
Counter-Strike este popular din cauza culturii ce îl înconjoară, care include tot de la jucători profesioniști și ligi de Counter-Strike până la cheating excesiv și comportamente de tot felul. Unele echipe profesioniste de Counter-Strike numite clanuri căștigă multi bani prin jocurile Counter-Strike. Cele mai concludente sunt SK Gaming, Team 3D, FNatic ,etc.
MODURI SI SCRIPTURI
Counter-Strike este un mod de Half-Life care a adunat în jurul său o comunitate de scripteri și moderatori. Unele mod-uri adaugă boți, iar altele înlătură unele caracteristici, iar unele oferă o flexibilitatea și un control al unui administrator mult mai mare asupra server-ului său. Cele mai cunoscute sunt Metamod, AMX Mod/AMX Mod X. Sunt unele moduri care pot afecta gameplay-ul serios cum ar fi Zombie Horde, Gun Game și multe altele.
Back to top Go down
View user profile
Dany4ever

avatar

Mesaje : 109
Data de inscriere : 2011-12-29
Varsta : 27
Localizare : Vrancea

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 2:39 am

Name:NFS The Run
Tara de origine:-
Detalii:Am crescut alături de franciza Need for Speed iar prima experiență cu seria a fost posibilă prin intermediul lui NFS 5: Porsche Unleashed. După asta, nu am mai ratat niciun titlu al seriei. Acum, studioul Black Box, care a lucrat la multe din vechile titluri NFS, s-a întors cu Need for Speed: The Run care folosește engine-ul folosit și la Battlefield 3, numit Frostbite 2.

Tu îl controlezi pe Jack, un tip care are niște probleme cu mafia iar acum trebuie să facă rapid rost de bani. Din fericire, vechea sa prietenă Sam îi dă șansa de a intra în Cursă (The Run), o întrecere ilegală cu mașini pe traseul San Francisco – New York.

Mașinile se controlează destul de bine și sunt mai realiste decât în titlurile precedente ale seriei, însă nu vei putea face drift-uri la fel de ușor ca în Hot Pursuit dar cu puțin antrenament vei putea stăpâni o mare parte din mașinile disponibile.

Jocul te poartă de-a lungul poveștii prin diverse locuri, de la autostrăzi largi la străzi înguste și prin orașe precum Las Vegas, Chicago sau New York. Campania are destule momente incitante, mai ales când te apropii de New York sau când încerci să scapi de mafioții cu SUV-uri care trag în mașina ta.
Oponenții sunt relativ isteți și când vei încerca să îi depășești pentru prima oară aceștia vor face câteva trucuri murdare. Comportamentul poliției nu este agresiv ca în Hot Pursuit, de cele mai multe ori polițiștii bușindu-te din spate, aplicând manevra Pit, conducând în fața ta apoi reducând viteza sau plasând obstacole, deci nu vei avea prea mare bătaie de cap.
Mai mult, dacă nu joci cum trebuie, jocul dispune de checkpoint-uri care te vor ajuta în loc să iei o cursă de la capăt atunci când o greșești.

Cât despre multiplayer, jocul folosește sistemul Autolog, care permite playerilor să își compare performanța cu cea a prietenilor, și care permite de asemenea și întreceri între prieteni în o grămadă de moduri ce suportă până la 16 jucători.

Concluzie: NFS: The Run este un joc excepțional, cu o grafică uimitoare și nu numai, care îți va satisface fără îndoială setea de adrenalină și viteză.
Back to top Go down
View user profile
LordOfPain

avatar

Mesaje : 105
Data de inscriere : 2011-12-29

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 2:53 am

Name : Fifa 07
Tara de origine : -
Detalii :FIFA 07 este un joc video produs de Electronic Arts, parte a seriei FIFA. Dezvoltat de EA Canada, este publicat de Electronic Arts la nivel mondial sub numele de EA Sports.

A fost ultimul joc din seria FIFA lansat pentru GameCube, Xbox, și Game Boy Advance, și al doilea din serie pentru Xbox 360. A fost lansat și pentru PC, Nintendo DS, PlayStation Portable, și PlayStation 2.

FIFA 07 are șapte coperți diferite, fiecare cu alți jucători, depinzând de regiunea în care a fost vândut jocul. Ronaldinho (FC Barcelona) a fost prezent pe toate coperțile. Alături de el au apărut Landon Donovan (Los Angeles Galaxy) și Francisco Fonseca (UANL Tigres) în America de Nord; Wayne Rooney (Manchester United) în Marea Britanie, Australia și Benelux; Lukas Podolski (Bayern Munchen) în Germania; David Villa (Valencia) în Spania; Kaká (Milan) în Italia; Juninho (Lyon) în Franța; Tranquillo Barnetta (Bayer Leverkusen) în Elveția; și Kim Nam-Il (Suwon Samsung Bluewings) în Coreea de Sud.

FIFA 07 a fost sponsor al echipei Accrington Stanley pentru sezonul 2007–08, cu logoul FIFA 07 vizibil pe spatele tricourilor echipei.
Mai mult de 510 echipe în 27 de ligi și 20 de țări cu peste 10.000 de jucători licențiați.
Ligi interactive: A fost introdusă o ligă interactivă online cu FA Premier League, Ligue 1, Bundesliga, și Primera División de México.
Fani care reacționează la fiecare pasă din timpul jocului. Fanii își încurajează echipa în limba regiunii în care joacă.
Modul Manager în care jucătorii îmbătrânesc și adună expreriență, care le cresc atribuțiile totale. Se pot primi jucători de la tineret sau jucători descoperiți de un scout.
Sistem îmbunătățit de pase, dribling, tehnici de executare a loviturilor libere și inteligența artificială a portarilor.
Tehnici avansate de șut care măsoară spațiul unui jucător, traiectoria și forța șutului. Se ia în calcul puterea de șut a fiecărui jucător, șutul fiind mai slab dacă a fost executat cu piciorul mai puțin folosit.
Modul Manager poate fi transferat între PlayStation 2 și PlayStation Portabil cu un cablu USB. Modul
Jocul depinde de condițiile terenului, vremii și a jucătorului. Acesta poate bate o lovitură liberă cu efect, lucru imposibil în FIFA 06.
Abilitatea de a crea noi echipe (nu este inclusă și în versiunea de PSP.
Banii din Modul Manager sunt lira sterlină, euro sau dolarul american, față de puncte în versiunea anterioară.
Ca și jocul anterior, FIFA 07 are o echipă World XI (Selecționata lumii) și una Classic XI (Selecționata clasică), plus echipa MLS All-Star (Selecționata Americii de Nord).
FIFA 07 include 27 de ligi licensiate. Mai sunt: o ligă a echipelor naționale și una a restului lumii care include alte echipe notabile din lume

Bundesliga (Austria)360
Jupiter Pro League 360
Brazilian Campeonato Brasileiro360
SAS Ligaen 1 360
Eredivisie OL 360
FA Premier LeagueOL
Football League Championship360
Football League One360
Football League Two360
French Ligue 1
French Ligue 2360
German Bundesliga 1
German Bundesliga 2360
Italian Serie A
Italian Serie B2 360

Korean K-League360
Major League Soccer360 4
Mexican Primera Division
Tippeligaen360
Polish Orange Ekstraklasads 360
BWINLIGA360
Scottish Premier League360
Spanish Primera División
Segunda División360
Swedish Allsvenskan360
Swiss Axpo Super League360
Turkcell Super League DS GBA 3 360
Back to top Go down
View user profile
Dany4ever

avatar

Mesaje : 109
Data de inscriere : 2011-12-29
Varsta : 27
Localizare : Vrancea

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:03 am

Nume: Call of Duty: Modern Warfare 3
Publisher: Activision
Developer: Infinity Ward
Dată de lansare: 8 noiembrie 2011
Platforme: PC, Xbox 360, PS3
Gen: FPS
Platformă revizuită: PC
Franciza Call of Duty a revoluționat jocurile de război activând acel sentiment de eroism pe care numai filmele de la Hollywood îl puteau oferi. Modern Warfare 3 nu se dezice. Povestea continuă de unde se încheie MW2, și, fără să-ți dai seama, te poziționează în mijlocul celui de-al treilea război mondial. Structura campaniei este una familiară, mai exact, fiecare capitol este jucat din perspectiva părților implicate.

Jucând, te vei trezi de câteva ori că ai rămas cu gura căscată, dar parcă în încercarea de a prezenta distrugerea totală în cel mai realist mod posibil, povestea capătă un aer cam prea SF.

Mi-au plăcut în mod deosebit gadget-urile pe care le poți utiliza, Predator Drones sau UGV-urile, care îți dau senzația de un mic Dumnezeu pe câmpul de luptă.

Componenta de multiplayer vine cu Spec Ops și Survival Mode ce poate fi accesată pe orice hartă de multiplayer, în care tu, pe cont propriu sau alături de un prieten, vă luptați cu hoarde de inamici care devin din ce în ce mai puternici. Dacă ai jucat Zombie Mode din Black Ops atunci știi cum funcționează. Misiunile de co-op din Spec Ops au propriul sistem de ranking și bonusuri dedicate iar obiectivele variază: dezarmează bombe, adună sample-uri din alte bombe sau apără un personaj cheie.

Call of Duty este un joc minunat, excelent, și are tot ce îi trebuie ca să te facă fericit.
Back to top Go down
View user profile
LordOfPain

avatar

Mesaje : 105
Data de inscriere : 2011-12-29

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:13 am

Nume : San Andreas
Tara de origine : -
Detalii : Grand Theft Auto: San Andreas[1] (cunoscut și sub numele de GTA: SA) este un joc video de acțiune și aventură dezvoltat de Rockstar North. Este al treilea joc 3D GTA și al cincilea din serie. Inițial jocul a fost creat pentru PlayStation 2 ( și lansat în octombrie 2004), iar mai târziu și pentru Windows și Xbox. În toate variantele a înregistrat un succes extraordinar de vânzări[necesită citare]. San Andreas a fost precedat de Grand Theft Auto: Vice City și de Grand Theft Auto III și este urmat de Grand Theft Auto IV.

Acțiunea are loc în 1992 iar personajul principal este Carl "CJ" Johnson. Acesta se reîntoarce din Liberty City, în Los Santos, pentru a fi acasă la înmormântarea mamei lui. Acolo își găsește familia și vechea bandă căzute în disgrație. Pe parcursul jocului CJ află mai multe despre moartea mamei și intră în diverse afaceri.
După succesul lui GTA Vice City, mulți jucători au anticipat venirea acestui joc în 2003, dar primul anunț despre joc a fost făcut abia în 29 octombrie 2003, de către Take-Two Interactive, care spunea că jocul va fi lansat doar ”în al patrulea trimestru al anului 2004”. Până atunci, scepticii au lansat teorii, cum că acțiunea jocului se va petrece ori în orașul ficțional San Andreas, California, ori în Sin City, Nevada.

Pe 1 martie 2004, Take-Two a anunțat că jocul jocul Grand theft Auto:San Andreas va fi lansat pe data de 19 octombrie 2004 în America de Nord, în 22 octombrie în Europa, iar în 29 octombrie în Australia[2]. Prima informație despre joc era că San Andreas nu va fi un oraș, ci un stat în cadrul căruia se află trei orașe și zonele din jurul acestora.

Pe data de 9 septembrie 2004, Take-Two a anunțat amânarea lansării cu o săptămână. Tot atunci a anunțat că jocul va fi lansat și pe Windows și Xbox.

San Andreas a fost lansat pentru PlayStation 2 în 26 octombrie 2004 în America de Nord iar pe 29 octombrie 2004 în Europa și Australia. În Japonia jocul a apărut pe piață doar pe data de 25 ianuarie 2007[3]. Versiunile Windows și Xbox au fost lansate pe data de 7 iunie 2005 în America de Nord și pe 10 iunie 2005 în Europa și Australia.San Andreas este structurat similar celor două jocuri precedente. În mare jocul este alcătuit din elemente RPG și condus, care îi oferă jucătorului un spațiu vast pentru a acționa. Pe jos, jucătorul poate să meargă, să fugă, să înoate, să se cațere sau să sară; de asemenea, el poate avea asupra sa arme și obiecte de luptă corp la corp. Jucătorul poate folosi un mare număr de vehicule, printre care automobile, bărci, elicoptere, avioane, trenuri, tancuri, motociclete și biciclete.

Spațiul vast poate fi explorat de jucător după poftă, deși trebuie urmat un curs al misiunilor pentru a debloca noi orașe și abilități. Când jucătorul nu se află într-o misiune poate să facă ce dorește, dar unele acțiuni atrag atenția autorităților. Cu cât jucătorul este mai periculos, cu atât crește atenția autorităților, care intervin, după caz. Pentru infracțiuni minore (atacarea oamenilor, îndreptarea unei arme către un cetățean, furtul de vehicule, omorâtul a câțiva oameni,...) intervine poliția, iar dacă aceasta nu face față, intervine SWAT, după aceea FBI, iar dacă nici aceștia nu fac față, intervine armata (inclusiv cu tancuri).

În plus, jucătorul poate să joace misiuni secundare. Misiunile secundare clasice erau practicarea taximetriei, stingerea focurilor (ca pompier), prinderea criminalilor (ca polițist), salvarea oamenilor (ca medic pe ambulanță). La aceste misiuni s-au adăugat furatul din case, proxenetismul, condusul camioanelor și al trenurilor (cu scopul de a livra o anumită marfă la timp), precum și școli de pilotaj (avioane și elicoptere), școli de șoferi (pentru mașini și motociclete) și școli de condus bărci. În acest fel se pot ameliora abilitățile jucătorului în domeniul respectiv și se pot cumpăra case.
Back to top Go down
View user profile
Dany4ever

avatar

Mesaje : 109
Data de inscriere : 2011-12-29
Varsta : 27
Localizare : Vrancea

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:37 am

Name:Mirror`s Edge
Tara de origine:-
Detalii:Filme precum Banlieue 13, Yamakasi sau Casino Royale au adus sub privirile publicului un sport urban relativ neconvenţional: Parkour. Pe hârtie, scopul e simplu: să ajungi din punctul A în punctul B cât mai repede, folosind cea mai scurtă rută posibilă. Dacă am vorbi de o linie dreaptă, i-am putea spune atletism. Dar nu, cei care au văzut un franţuz sărind de pe o ţeavă pe alta la 200 de metri înălţime ştiu că nu e cazul. Rutele implică adeseori sărituri spectaculoase, alergat pe pereţi, rostogoliri, alunecări, totul fără oprire pentru cafea, tras sufletul sau fumat o ţigară.

În paralel, există şi acrobaţii cibernetice comparabile din punct de vedere al conceptului. Mă refer la comunitatea de speedrunning de pe Speed Demos Archive, a cărei scop declarat este să termine cât mai multe jocuri în cel mai scurt timp posibil. Folosind exploit-uri (fără cheat-uri însă), „clever use of game mechanics” şi punând în aplicare toate cunoştinţele despre modul cum e construită şi se comportă lumea unui joc, membrii acestei comunităţi au reuşit multe recorduri impresionante. Evident, scopul multora dintre jocurile pe calculator nu este să fie terminate cât mai repede... însă trucurile implicate şi execuţia lor este adeseori mai spectaculoasă decât parcurgerea „obişnuită” a titlului respectiv.

În cazul de faţă avem un produs care, intenţionat sau nu, aducând sportul din primul paragraf pe micile ecrane, serveşte ca un portal pentru oamenii de rând către lumea el337ismului. Un platformer first-person conceput şi executat dintr-un unghi nou şi cu elemente minore de shooter.


Oglindă-oglinjoară, cine-i cea mai ţopăitoare din ţară?

Intră în pielea lui Faith, cea mai cea dintre Runneri, curieri rebeli într-un viitor nu prea îndepărtat în care se pare că lumea şi-a pierdut cu totul încrederea în poşta tradiţională. Nu e deosebit de clar ce e atât de totalitar sau extrem în lumea ilustrată, poate doar paranoia vizavi de controlul guvernului asupra comunicării şi eventual serviciilor de livrare. În orice caz, aceşti curieri-acrobaţi sunt urmăriţi de sticleţi (şi companii private de securitate) cu o fervoare tangenţială cu fanatismul.

Povestea nu este vreo revelaţie în materie de naraţiuni interactive, urmărind o conspiraţie destul de subţire şi câteva clişee adolescentine, dar nici nu prea pare să încerce. Fiecare investigaţie, indiciu şi anunţ declarat în cut scene-uri sunt practic nişte scuze pentru a trece mai departe la alergătura propriu-zisă şi a te distra. Bine, există câteva picanterii legate de povestea de fundal, cum ar fi anunţuri şi articole care se derulează pe ecranele din lifturi, dar nu în toate, nu întotdeauna şi multe dintre ele nu fac vreo referire la intrigă.

Cut scene-urile dintre niveluri sunt parcă animaţii în Flash făcute de oameni pricepuţi la arta comercială, dar mie unul îmi plac. Alţii s-au plâns că acestea rup oarecum imersiunea, dar până la urmă e un joc pe niveluri; nu e o călătorie continuă, neîntreruptă, aşa că într-un fel sau altul cam asta rupe avântul. Dacă nu vă plac desenele animate probabil că n-o să vă placă cut scene-urile, dar e un risc asumat de Electronic Arts despre care, ştiind cum se creează un desen animat, pot să spun că nu au fost leneşi.


Dacă la început te caută doar Albăstrei, înceţi şi imprecişi, în a doua parte poliţiştii sunt eliminaţi din ecuaţie. Ar fi fost ridicol să fii urmărit permanent de armate şi elicoptere, aşa că pe măsura dezvelirii conspiraţiei, oamenii legii sunt înlocuiţi cu angajaţii unei corporaţii care se ocupă cu securitatea privată. Per total, povestea e un pretext pentru legarea nivelurilor între ele, dar am fost atât de ocupat să fug dintr-o parte în alta încât nici nu am ţinut cont că există o poveste.

Ceea ce face storyline-ul şi mai insipid e lungimea jocului, care pentru un veteran al genului cu puţină intuiţie va dura cam 4 ore, şi chiar şi pentru neiniţiaţi n-are cum să depăşească 8 ore. Ca să fiu mai clar, nu mă deranjează atât de mult faptul că jocul e scurt cât faptul că nu are timp să traseze şi să încheie o intrigă clară – Portal, la un preţ mult mai mic, cu jumătate din lungimea lui Mirror’s Edge, reuşeşte în acele două ore de prim contact să desfăşoare o istorioară despre romanţă şi trădare da capo al fine, în timp ce Mirror’s Edge stă mult mai superficial la capitolul narativ.

Există, ca să fim drepţi, multe momente încărcate de tensiune şi chiar spectaculoase, cum ar fi o secvenţă în care după ce ai sărit de pe un metrou pe altul trebuie să fugi şi să te arunci printr-o uşă înainte să fii strivit de un tren care vine din urmă. Sau o altă secvenţă în care trebuie să urmăreşti alt runner. Şi exemplele pot continua până la loc comanda, dar sunt mai interesant de trăit pe propria piele, însă chiar şi aşa nu pot să ţină locul unei poveşti mai solide şi mai mature.
Back to top Go down
View user profile
LordOfPain

avatar

Mesaje : 105
Data de inscriere : 2011-12-29

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:40 am

Name : Half Life
Tara de origine : -
Detalii : Half-Life, adesea abreviat HL sau HL1, este un joc science-fiction pe calculator de genul First-Person Shooter creat de Valve Software și distribuit de Sierra Studios. Lansat pe 19 noiembrie 1998 pentru calculatoare personale cu Microsoft Windows si pe 14 noiembrie 2001 pentru PlayStation 2, jocul rulează pe un motor grafic Quake puternic modificat numit GoldSrc. Cu 8 milioane de copii vandute de la lansare, Half-Life este cel mai bine vandut joc FPS al tuturor timpurilor. Versiuni pentru Sega Dreamcast, Apple Macintosh, GP32 au fost planificate dar toate au fost anulate.

In 1997 apare prima versiune a jocului la expoziția E3 (Electronic Entertainment Expo) și o revistă care prezinta o descriere a jocului. Mai multe gasiti aici. Lăudat de critici pentru prezentarea sa și a numeroaselor secvențe programate, Half-Life a câștigat peste 50 de premii Jocul Anului și a fost numit "cel mai bun joc pe calculator al tuturor timpurilor" de revista PC Gamer în edițiile noiembrie 1999, octombrie 2001 și aprilie 2005. Jocul a influențat crearea altor FPS-uri în anii de după lansare și este adesea citat ca fiind revoluționar în genul său.
Half-Life este un FPS (first-person shooter) care cere jucătorului să efectueze două sarcini: lupta cu inamicul și rezolvarea problemelor. Personajul principal, Gordon Freeman, nu vorbește niciodată și nu este vazut in joc. Half-Life nu este structurat pe nivele ci mai degrabă pe o secvență continuă divizată în părți mici pentru a scurta timpul de încărcare.

Arsenalul Half-Life se compune din arme militare (pistolul, carabina, mitraliera, arbaleta, lansatorul de rachete), arme științifice experimentale (arma laser, arma gluon) și arme de proveniență extraterestră. Prima armă care intră în posesia jucătorului este o rangă. În joc exista mulți inamici, printre care și unii speciali, care se înfrâng prin metode neconvenționale și nu prin confruntare directă.
Acțiunea jocului se desfașoară în două locații: complexul Black Mesa (un complex de cercetare fictiv similar cu laboratorul Los Alamos și Zona 51) și lumea extraterestră Xen, în care se ajunge în partea a doua a jocului. Protagonistul jocului, doctorul Gordon Freeman, este supraviețuitorul unui experiment care scapă de sub control la apariția unei neașteptate "rezonanțe în cascadă" (un fenomen cu totul fictiv) care deschide porți dimensionale către o altă lume devastând complexul. Odată cu deschiderea acestor porți dimensionale, extratereștrii din cealaltă lume invadează Black Mesa. Pe cand Freeman incearcă să iasă din complexul distrus pentru a da o mână de ajutor răniților, el descoperă că este prins între două părți: extratereștrii ostili care au invadat complexul si soldații armatei trimiși de guvern pentru a mușamaliza evenimentul prin eliminarea lui Freeman, a oamenilor de știință și a extratereștrilor.

Pe tot cuprinsul jocului, un om misterios cunoscut sub numele de G-Man (nume care nu este precizat pe parcursul jocului) apare la intervale regulate, părând a monitoriza progresul jucatorului. În cele din urmă, Freeman, folosindu-se de cooperarea oamenilor de știință și a paznicilor, ajunge in sectorul Lambda, unde un grup de supraviețuitori îl teleportează în lumea extraterestră Xen, unde trebuie să îl înfrângă pe Nihilanth, cel care ține portile dimensionale deschise.

Subiectul jocului a fost inspirat din jocurile Doom si Quake, amandouă produse de id Software, de nuvela "Ceața" de Stephen King, si de un episod din serialul "The Outer Limits" numit "tărâmul frontierelor". A fost mai apoi creat de scriitorul și autorul de la Valve, Marc Laidlaw, care de asemenea a scris cărțile "Bomba atomică a tatei" si "a 37-a mandala".

Două modificări oficiale au apărut dupa lansarea Half-Life: Opposing Force si Blue Shift, amandouă create de Gearbox Software. Deasemenea exista si jocurile "Decay" si "Zombie mod" dar sunt facute de fani. Opposing Force îl intoarce pe jucator in Black Mesa în timpul evenimentelor petrecute in Half-Life, dar de data aceasta din perspectiva unui soldat al armatei trimis de guvern. In Blue Shift, jucătorul ia rolul unui agent de pază al complexului. Decay duce jucatorul intr-o lume a multiplayer-ului dar si a singleplayer-ului in care poti fi om dar si monstru. In Zombie Mod numele spune totul. Desi Decay e mai realist, Zombie Mod e si el interesant prin aducerea jucatorului in pielea unui headcrab(niste extraterestri patrupezi ce sar pe capul tau si te transforma intr-un zombie , chinuindu-te pana la moarte. Deasemenea in Half-Life 2 se pot auzi cum spun zombie "God HELP ME!! Pleeaase help me!! AAAHHH!! HELP ME!" dar pe invers). Marea popularitate a jocului a dus la dezvoltarea a numeroase modificari, atat single-player cat și multi-player, printre care și faimosul Counter-Strike, devenit unul din cele mai populare jocuri FPS din lume.
Back to top Go down
View user profile
Dany4ever

avatar

Mesaje : 109
Data de inscriere : 2011-12-29
Varsta : 27
Localizare : Vrancea

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:46 am

Name:World Of Warcraft-Wrath of the Lich King
Tara de origine:-
Detalii:World of Warcraft: Wrath of the Lich King e exemplul perfect pentru ceea ce se întâmplă atunci când un monopol este în pericol. Motivul pentru care e ideal să alterneze două mari partide la guvernare. Motivul pentru care scad preţurile şi creşte calitatea când apare conceptul de potenţială concurenţă.

Până acum, World of Warcraft s-a stabilit pe un tron al MMO-urilor şi nu s-a clintit de acolo. Age of Conan: Hyborian Adventures s-a anunţat cu surle şi trâmbiţe, doar ca să moară candid după lansare, etichetat drept un "beta pe bani”, suferind de numeroase aspecte găunoase, în ciuda câtorva concepte interesante. Tabula Rasa a fost trecut pe tuşă la scurt timp după plimbarea “Generalului” British (Richard Garriott) prin spaţiu. Guild Wars a fost primit relativ bine, atât de comunitate cât şi de critici, dar nu s-a bătut niciodată pe aceleaşi ţinte demografice cu WoW. Lineage 2, în ciuda design-ului lăudat, s-a dovedit a fi mult prea axat pe grind ca să nu deterioreze din imersiune. Până acum câteva luni, mamutul de încasat al Blizzard-ului hiberna letargic într-o poziţie de câştigător.

De curând, au început să apară titluri mai “periculoase”. Warhammer Online: Age of Reckoning e poate primul MMO care stă cot la cot cu WoW, îi face cu ochiul din când în când şi speră într-o zi să-l egaleze ca şi număr de abonaţi. Aion: Tower of Eternity, un MMO cu mare priză la asiatici şi cei cu înclinaţii anime, bate la poarta Europei începând cu al doilea trimestru al acestui an. S-a anunţat chiar şi Guild Wars 2, din păcate fără dată de lansare, dar stau şi mă întreb, în ciuda faptului că încă plătesc abonamentul la WoW şi încă nu-mi pare rău de asta, cât o să mai ţină motorul grafic? Formula după care e făcut? Lore-ul? Motivaţia?

Răspunsul e prins undeva în esenţa noului expansion, un efort solid din partea producătorilor de a exploata la maxim tot ce au clădit până acum, patch după patch, instanţă după instanţă, noutate după noutate.


Nord prin Nord-Vest

După cum vă poate confirma orice screenshot, poster, trailer, zvon de cartier sau bunică octogenară, WotLK deschide poarta către continentul Northrend, cunoscut şi din Warcraft III: The Reign of Chaos şi expansion-ul acestuia, The Frozen Throne. Povestea de fundal îl readuce pe Arthas, prinţul decăzut, sub lumina reflectoarelor, în condiţiile în care Alianţa şi Hoarda avansează purtând un război crunt cu toate dihăniile gheţii, ca să ajungă la „fiul rătăcitor”.

Aventura începe, pentru majoritatea, de la cel puţin level 68, când se îmbracă în haine groase şi se îmbarcă spre una din cele două zone de start ale Northrend-ului: Borean Tundra sau Howling Fjord. Merită menţionat că apariţia a două zone de start a rezolvat parţial problema aglomerării la lansare. Bineînţeles că în prima zi de activitate live a serverelor tot au fost puhoaie de jucători care stăteau unii după alţii ca să termine câte un quest, dar situaţia n-a fost nici pe de parte atât de tristă ca în cazul primului expansion, The Burning Crusade. Ca şi în acesta însă, sunteţi aruncaţi în mijlocul războiului, clădiri înflăcărate la orizont şi valuri întregi de soldaţi care se aruncă nesăbuit în prima linie, agitând săbiile prin aer, până când îi loveşte un obuz în dinţi.

Peisajul e dezolant în zonele de start, dar nu în sensul rău. În Borean Tundra, la ieşirea din fortăreaţa în care ajungeţi iniţial, scarabeii şi Crypt Lorzii Nerubieni ies din nenumărate tunele şi atacă tot ce mişcă. În Howling Fjord, Vengeance Landing e asaltat de o tabără a Aliaţilor în neştire. Cerul e rece şi ostil, misiunile implică sabotare, asasinare, strângerea proviziilor din tranşee abandonate.

După câteva priviri fugare, îţi dai seama că design-ul e mai lucrat. Motorul grafic e acelaşi, dar arhitectura a fost modificată considerabil faţă de TBC. Pluteşte o atmosferă de dark fantasy pe alocuri, clădiri masive cu tente gotice şi forme intimidante presărate pe noul continent, faţă de alura de SF a expansionului precedent. Introducerea unui sistem de umbre dinamice adaugă la adâncime, iar unele porţiuni te fac să uiţi cât de vechi e engine-ul.

Civilizaţiile întâlnite în conţinutul nou nu sunt la fel de excentrice precum facţiunile din TBC: Vrykulii sunt vădit inspiraţi din mitologia nordică, o formă demonică a soldaţilor înviaţi la Ragnarök, Tuskarrii sunt practic nişte morse umanoide ce-şi duc traiul asemenea eschimoşilor, iar oraşul magilor, Dalaran, văzut de undeva de deasupra, prin ceaţă, pe timp de noapte, aminteşte de Netstorm, Stratosphere, sau Darkside of Xeen, de ilustrarea unor elemente de arhitectură medievală într-un cadru fascinant (oraşul în cauză pluteşte undeva deasupra zonei Crystalforge). Dalaran este şi capitala noului continent, şi asemeni Shattrah din Burning Crusade, este un teritoriu neutru în care nu se pot ataca membrii facţiunii opuse
Back to top Go down
View user profile
LordOfPain

avatar

Mesaje : 105
Data de inscriere : 2011-12-29

PostSubject: Re: Model de Postare !   Fri Dec 30, 2011 3:54 am

Nume : Lineage ll
Tara de origine: -
Detalii : Lineage II: The Chaotic Throne (În limba coreeană: 리니지 2) este un masiv multiplayer online role-playing (MMORPG) pentru [Windows], în care acțiunea se petrece cu 150 de ani înaintea primului joc [[1]]. El a devenit foarte popular începând cu 1 Octombrie, 2003 în [de Sud], raportand 1,000,918 de utilizatori unici în cursul lunii martie 2007. Până în prezent, jocul a fost jucat de mai mult de 14 de milioane de utilizatori, cea mai mare parte în Asia.
Ca sa începi sa joci Lineage II, jucătorii isi creeaza un personaj ca si avatarul lor în jocul in stil medieval in lumea virtuală. Oamenii, Elfii și Elfii intunecati încep în Regatul Aden în timp ce Pitici și Orci încep în Regatul Elmore. Jucatorii pot alege fie din luptator sau profesii mistice de la început, cu excepție pentru pitici și Kamael, care au doar posibilitatea de a selecta profesia de luptător; această alegere actioneaza ca un arhetip pentru opțiuni de profesie mai târziu. Fiecare rasa are propriul set de clase, chiar dacă oameni, elfi și elfi întunecati au o multime de clase care sunt foarte similare cu omologii lor din celelalte două rase. Pe măsură ce jucătorii ucid monstrii (NPC), ei acumulează puncte de experiență și de puncte de calificare (SP). Cu punctele de experienta acumulate, crește nivelul caracterului, în sensul atributele diferite ale caracterului sunt potențate. Jucătorii isi cumpara și apoi isi perfecționeaza skilele, folosind SP. Jucătorii pot juca singuri sau ca parte a unui grup pentru a lupta impotriva monștrilor și pentru a termina quest-urile pentru noi competențe, puncte de experiență, și articole. Player versus player (PvP) este o parte importantă a jocului. Jocul oferă mai multe aspecte sociale, politice, economice și care sunt dezvoltate prin comunitate și prin acțiunile, în joc, de un singur război asediu players.Lineage II creeaza asediile si razboaielec ca in realitate. Pentru a fi siguri de PvP-ul rămâne sub control, proiectul, include un sistem care prevede sistemul Karma care prevede consecințe negative pentru uciderea altor jucatori atunci când acestea nu riposteaza. Atunci când sunt într-o stare de haos (karma număr mai mare decât zero), cu un numar de PK de 5 sau mai multe, jucatorii au o o mare probabilitate mare de a scapa elemente daca sunt ucisi.

Clase si Subclase

În prezent, există un număr mare de clase (36) pentru toate rasele la un loc.Fiecare rasa si subclasa are un numar de puncte de status alocat de la inceput. La finalizarea quest-ului de ;a level-ul 5, un jucator poate sa adauge o subclasa la caracterul lui. Aceasta sublclasa incepe de la level-ul 40. Subclasele pe care le poti alege sunt limitate (e.g. Elfi intunecati nu pot alege ca subclasa Elfi. In plus, un jucator nu poate alege o subclasa care se potriveste cu clasa lui principala (un Dark Avenger nu poate deveni Paladin, de asemenea, un vanator de comorii nu poate deveni Walker Plains) O data ce o subclasa a ajuns la level-ul 75, jucatorii pot alege alta subclasa. Un caracter poate sa detina trei subclase in afara de clasa lui principala. Eroii care au acumulat cele mai multe puncte pentru clasa lor in timpul competitiei Grand Olympiad, avand un minim de cincisprezece meciuri cu cel putin o victorie. Poate fi un singur erou pe clasa pentru 36 de ore. Eroii au posibilitate de al alege una din armele de Hero pentru a primi abilitatati de Hero, in plus, ei pot vorbi pe chatul global pe intreg serveru-ul. Ei primesc de asemenea, o aura stralucitoare astfel incat acesta sa iasa in evidenta fata de alte caractere.

Animale de companie

In Lineage II, un jucator poate obtine un monstru care devine animalul lui de comanie prin incheiere unui quest. Spre deosebire de alti summos sau magii, atat timp cat anumite conditii sunt indeplinite, un animal de companie nu va fi legat de o limita de timp, nici nu va fi demis prin forta. Aceste animale de companie pot detine, de asemenea, cele mai multe elemente in inventarul lor, inclusiv arme si armuri personale, care pot fi echipate pe animalele de companie.

Clasa Prima schimbare de clasă

nivel 20 A doua schimbare de clasă

nivel 40 A treia schimbare de clasă

nivel 76
Human Fighter Warrior Gladiator Duelist
Warlord Dreadnought
Human Knight Paladin Phoenix Knight
Dark Avenger Hell Knight
Rogue Treasure Hunter Adventurer
Hawkeye Sagittarius
Human Mystic Wizard Sorcerer Archmage
Necromancer Soultaker
Warlock Arcana Lord
Cleric Bishop Cardinal
Prophet Hierophant
Elf Fighter Elven Knight Temple Knight Eva's Templar
Swordsinger Sword Muse
Elven Scout Plainswalker Wind Rider
Silver Ranger Moonlight Sentinel
Elf Mage Elven Mystic Spellsinger Mystic Muse
Elemental Summoner Elemental Master
Elven Oracle Elven Elder Eva's Saint
Dark Fighter Paulus Knight Shillien Knight Shillien Templar
Bladedancer Spectral Dancer
Assassin Abyss Walker Ghost Hunter
Phantom Ranger Ghost Sentinel
Dark Mystic Dark Wizard Spellhowler Storm Screamer
Phantom Summoner Spectral Master
Shillien Oracle Shillien Elder Shillien Saint
Orc Fighter Orc Raider Destroyer Titan
Monk Tyrant Grand Khavatari
Orc Mystic Orc Shaman Overlord Dominator
Warcryer Doomcryer
Dwarven Fighter Scavenger Bounty Hunter Fortune Seeker
Artisan Warsmith Maestro
(Kamael)

Male Soldier Trooper Berserker Doombringer
Soul Breaker Soul Hound
Inspector Judicator
(Kamael)

Female Soldier Warder Arbalester Trickster
Soul Breaker Soul Hound
Inspector Judicator
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Model de Postare !   

Back to top Go down
 
Model de Postare !
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Metin2 AllStars ONLINE :: Vrei sa recomanzi un joc ? Chiar aici !-
Jump to: